18 Mart 2015

Sil baştan.

Eylül 2013'te geldim.

Güzel arkadaşlıklar edindim. Hele bir tanesiyle gerçek hayatta görüştüm. Yanına gelmiyorum diye küfür ediyor bir de. Ben mi dedim lan, taa kaf dağındaki şehirde yaşa diye?

Bir diğer arkadaş daha var ki, çıka çıka Türkiye'nin ta tepesinden çıktı.

Bir diğeri var ki, görüşmeyeli epey oldu.

Yazmaya ilk başladığımda gerçekten bunalımdaydım. Rahatlamam gerekiyordu. Bir halta yarıyormuşum gibi hissetmem gerekiyordu. Yeni arkadaşlar edinmem gerekiyordu. Yeni hayat tarzı oluşturmam gerekiyordu. Kimliğimi bulmam gerekiyordu.

Evet kimliğimi buldum.
Evet arkadaşlar edindim, taa kaf dağındaki şehirlerde yaşıyor olsalar da.

Hayat tarzına gelince? Hayır henüz o konuda ciddi değişiklikler olmadı. Ama bir halta yarıyormuşum gibi hissedebildim.

Mart 2015. Artık gitmeliyim.

Burası öksüz kalmasın diye, tüm yazdıklarımı da götürüyorum yanımda.

Burası "Ev" iken, artık "anıları canlandırmaya ziyarete geldiğim" yer olacak.

Yazmayacağım ama belki komşulara ziyarete gelir, yorum bırakırım.

Sadece artık blogdan sorumlu olmak istemiyorum.

Teşekkürler.